17:00 — 19:00
Praha Palmovka
Aneta Hejnová(Cleverlance)
Google Tag Manager (GTM) je nástroj užitečný pro všechny analytiky a webmastery, kteří si chtějí sami nastavit webovou analytiku a získat tak přehled o chování uživatelů na svém webu.
V rámci akademie si ukážeme jak GTM nainstalovat, nastavit a efektivně použít pro sbírání dat do nástroje Google Analytics (GA).
Cílem akademie je naučit absolventy samostatně nastavit základní měření webu. Kurz je určený pro začátečníky, znalost GA a webové analytiky je výhodou.
31.3. Úvod do webové analytiky
- vysvětlení webové analytiky, konkrétní příklady, úvod do GTM a GA, orientace v rozhraní GTM, instalace GTM do kódu webu
7.4. Nastavení pro sledování výkonnosti stránek
- nastavení zobrazení stránek, skrolování na stránce, prokliky na odkazy, základní přehledy v Google Analytics
14.4. Nastavení pro sledování chování uživatele na stránce
- nastavení kliků na tlačítka, stahování souborů, odeslání formulářů na webu, hotjar, přehrání videa
21.4. Nastavení pro sledování vlastních událostí na webu
- vlastní události, datová vrstva pro vlastní události, vlastní dimenze
28.4. Datová vrstva a nastavení elektronického obchodu (pro eshopy)
- význam elektronického obchodu pro eshopy, implementační dokumentace pro eshopy, nastavení v GTM