HR Support

Praha –

Tvou silnou stránkou jsou pečlivost a spolehlivost? Rád/a se učíš novým věcem, nebojíš se zeptat a chceš se rozvíjet v HR oblasti? Pojďme se sejít a probrat možnost Tvého uplatnění v HR oddělení IT firmy.​

Co Vás čeká?

  • budeš podporou našeho interního HR teamu
  • uvítáme, pokud k nám budeš 2-3 x týdně (ideálně út + st) docházet na cca 20 hod. týdně 
  • uvítáme tvou pomoc primárně v administrativních činnostech – budeš mít na starosti kontrolu správnosti zadaných údajů v systému, skenování a archivaci pracovněprávních dokumentů, rozesílání výzev ke školení apod.
  • budeme rádi za tvou pomoc při organizaci firemních akcí, jako jsou snídaně, odpolední školení, tematické dny
  • bude prima, když nám pomůžeš při adaptačních aktivitách u nových zaměstnanců

Co byste měl(a) umět?

  • uvítáme, pokud budeš mít v HR oblasti praxi, ale není to podmínkou, důležité je, jestli máš chuť se rozvíjet v oblasti HR a máš zájem o dlouhodobou spolupráci
  • měl/a bys mít SŠ vzdělání, popř. být student/ka VŠ
  • je potřeba dobře prakticky ovládat MS Office
  • neobejdeš se bez aktivního ŘP B, často jezdíme za kolegy na projekty po Praze
  • perfektní čeština je základ, stejně tak slušná angličtina

Co nabízíme?

  • ​příjemné pracovní prostředí a stabilní zázemí dobře prosperující české IT firmy, působící na trhu již od roku 2000
  • prostor pro samostatnou a kreativní práci s možností realizace vlastních nápadů a příležitostmi se stále učit nové věci a přístupy 
  • u nás máš možnost ovlivňovat své směrování ve firmě 
  • v Cleverlance získáš ve svém rozvoji kvalitní podporu i díky bohaté nabídce interních a externích školení
  • nabízíme ti zázemí pohodového HR týmu, kde si vzájemně pomáháme a dokážeme se společně domluvit
  • čeká tě tu spousta firemních akcí, zázemí moderních kanceláří na Palmovce v blízkosti stanice metra s kvalitním vybavením i pro sportovce a milovníky jídla a kávy, po vzájemné dohodě u vybraných aktivit možnost částečného home office, a další
Kontaktní osoba:
viera.bohonkova@cleverlance.com